Retourneren en manco

  • Retourneren
    • Retourneren acties / aanbiedingen

      Kan ik afgeprijsde producten ook retourneren?
      U kunt ook afgeprijsde producten retourneren / omruilen. Wanneer u de retour op correcte wijze retourneert, krijgt u uw aankoopbedrag retour.

      Krijg ik geld retour op afgeprijsde producten?
      Wanneer u een afgeprijsd product wenst te retourneren, en u retourneert op correcte wijze, dan krijgt u uw aankoopbedrag retour.

      Producten die niet geretourneerd of geruild kunnen worden

      Speciaal bestelde, gefabriceerde of aangepaste artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Daarnaast zijn er artikelen die uit veiligheids- en/of hygiënische overwegingen nooit geruild of teruggestuurd kunnen worden. Hieronder vallen alle klimmaterialen, voedingsmiddelen, persoonlijke verzorgingsartikelen, EHBO-artikelen , muskietennetten, anti-insectenmiddelen, tekentangen, waterfilters en –desinfectiemiddelen en dergelijke. Op bovengenoemde artikelsoorten is de 14 dagen bedenktijd niet van toepassing.

    • Krijg ik geld retour op afgeprijsde producten?

      Wanneer u een afgeprijsd product wenst te retourneren, en u retourneert op correcte wijze, dan krijgt u uw aankoopbedrag retour.

    • Kan ik afgeprijsde producten ook retourneren?

      U kunt ook afgeprijsde producten ruilen / retourneren. Wanneer u de retour op correcte wijze retourneert, krijgt u uw aankoopbedrag retour.

    • Ik wil mijn bestelling retourneren:

      U kunt uw bestelling retourneren in al onze Kathmandu-winkels. Wenst u een bestelling per post te retourneren, vul dan meegeleverd retourformulier zo volledig mogelijk in. Dan kunnen wij uw retour zo vlot mogelijk behandelen. Het met de post retour zenden van uw bestelling is voor eigen rekening en risico, retourneren in één van onze winkels is gratis!
      Let op, u mag uw artikelen zonder opgaaf van reden retourneren en krijgt u uw geld terug, indien:
      - u retourneert binnen 14 dagen na ontvangst;
      - het artikel in originele staat is;
      - het artikel in de originele verpakking zit;
      - het ingevulde retourformulier is bijgevoegd;
      - de originele aankoopbon is bijgevoegd;
      - de zending voldoende gefrankeerd is.

      Er bestaat geen aanspraak op terugbetaling als het artikel is gebruikt en/of is beschadigd. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd, ongeacht de reden van het retourneren.

    • Producten die niet geretourneerd kunnen worden

      Speciaal bestelde, gefabriceerde of aangepaste artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Daarnaast zijn er artikelen die uit veiligheids- en/of hygiënische overwegingen nooit geruild of teruggestuurd kunnen worden. Hieronder vallen alle klimmaterialen, voedingsmiddelen, persoonlijke verzorgingsartikelen, EHBO-artikelen , muskietennetten, anti-insectenmiddelen, tekentangen, waterfilters en –desinfectiemiddelen en dergelijke. Op bovengenoemde artikelsoorten is de 14 dagen bedenktijd niet van toepassing.

    • Kan ik mijn bestelling ook in de winkel retourneren?

      Ja, u kunt uw bestelling ook retourneren in één van onze winkels. Hiermee bespaart u verzendkosten en indien voorradig kunt u uw bestelling direct omruilen voor het gewenste product.

    • Wat zijn de kosten van het retour sturen van mijn bestelling?

      Het retour sturen van uw bestelling is voor eigen rekening en op eigen risico. U kunt altijd uw bestelling gratis retourneren in één van de Kathmandu-winkels.

    • Ik heb bezorgkosten betaald en mijn bestelling geretourneerd, krijg ik de bezorgkosten ook retour betaald?

      Voor bestellingen onder de € 30,- vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten á € 4,95.
      Als u Kathmandu bezorgkosten heeft betaald en u stuurt de volledige bestelling retour, dan heeft u ook recht op terugbetaling van de door u betaalde bezorgkosten.

    • Ik wil mijn bestelling omruilen, hoe doe ik dat?

      U kunt uw bestelling omruilen in de winkel waar het gewenste product op voorraad is. 

      Als u een bestelling online wilt ruilen, dan retourneert u de betreffende bestelling en plaats vervolgens een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel. 

  • Manco leveringen
    • Mijn bestelling is incompleet geleverd.

      Ondanks dat wij met grote zorg omgaan met uw bestelling, kan het helaas voorkomen dat een bestelling incompleet geleverd wordt. Wij verzoeken u binnen 14 dagen na levering contact op te nemen met het Kathmandu-webshopteam. Zij zullen er voor zorgen dat de ontbrekende product(en) zo spoedig mogelijk worden nageleverd. De kosten van het nasturen zijn voor Kathmandu.

    • Mijn geleverde product is beschadigd.

      Voordat wij uw bestelling versturen worden alle producten bekeken op zichtbare beschadigingen. Ondanks dat wij met grote zorg uw bestelling klaarmaken en versturen met een betrouwbare pakketservice, kan het helaas voorkomen dat uw bestelling met een defect aankomt. Neemt u a.u.b. contact op met onze helpdesk, zodat we de situatie zo goed mogelijk kunnen oplossen.

    • Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen.

      Ondanks dat wij met grote zorg omgaan met uw bestelling, kan het helaas voorkomen dat wij niet het juiste leveren. Wij verzoeken u binnen 14 dagen na levering contact op te nemen met het Kathmandu-webshopteam. Zij zullen er voor zorgen dat het juiste product zo spoedig mogelijk wordt geleverd. De bijbehorende kosten van het retour sturen zullen worden vergoed door Kathmandu.

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze privacy beleid hier.